torsdag 14 mars 2013

Nya vaser och björkris

Är det inte vår utomhus så får man försöka att skapa det inne istället. Våren verkar hålla sig borta ett bra tag till det var iallafall vad jag hörde på nyheterna. Just nu har jag några penséer i hallen, det var inte riktigt det som var tanken när jag köpte dem för 2 veckor sedan men nu är det ju som det är....
Jag har köpt 2 st nya vaser från Broste. Lite slitna i kanterna och krackelerad yta, det gillar jag.
Har plockat lite björkris och satt i. Tycker det är fint när man tar in lite kvistar och grenar och sätter i olika vaser. Jag hoppas snart att de små söta ljusgröna bladen snart börjar slå ut men jag är inte säker på att det kommer att bli så eftersom jag tog grenar som låg på marken och jag vet inte hur lång tid de har legat där. Men jag får vänta och se....






1 kommentar:

  1. Vilka super fina vaser. Dom hade gärna fått flytta hem till mig.

    Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...