tisdag 17 april 2012

Stilleben i VITT & GRÅTT på altanen

Idag efter jobbet så blev det ett par timmar i trädgården och på altanen. Jag har slutat tidigt från jobbet. Det är skönt nu när det är ljust så länge på kvällarna, man hinner en massa roligt i trädgården.

Jag har planterat vita minipenseér i gråa zinkkrukor. Det är så vackert när man håller sig till rena enkla färger.
Vitt och grått går ju alltid hem.







Det är kabeltrummor som jag har målat vita.
Jag målade med vanlig utomhusfärg.

Små söta grodor på sticks. Finns att köpa i webshoppen. http://www.bomsterdesign.net/



3 kommentarer:

  1. Noe så vakkert! Kjempe fint. Jeg ønsker meg slike kabeltrommler!

    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag.

    SvaraRadera
  2. Jättefint med vitt och grått ihop. Fast jag hade ju inte kunnat låta bli att dra till med lite rosa eller lila också. Kabelvindor är ju jättekul så där. Fiffig idé. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej,
    tack för kommentar hos mig!
    Vitt och grått är fint och vilsamt.
    Hälsningar Inger

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...