söndag 4 november 2012

UTLOTTNING hos blomsterdesign

Jag tycker att det är dags för en ny utlottning här hos blomsterdesign.
Bloggen passerade 10 000 besökare för ett par veckor sedan och då tycker jag att det passar utmärkt med en utlottning för att fira detta!
Jätte roligt att det är så många som tittar in här varje dag och jag blir så glad för era fina och trevliga kommentater!
Utlottningen pågår från 4 november t.o.m den 20 november. Vinnaren presenteras den 21 november.
Lycka till!

Jag kör samma "regler" som jag har gjort innan:

1 lott =    Skriv en kommentar
 
2 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare

3 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare &
länka till min blogg med tävlingsbilden från din blogg

4 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare, länka till min blogg med tävlingsbilden från din blogg & Lägg till mig i din blogglista som syns i kanten på din blogg
 
Skriv gärna hur många lotter ni tar!
 
Det som ska lottas ut är detta fina öppningbara hjärta i metall och hönsnät som man kan använda hela året och endast byta ut innehållet efter säsong.
 
 
 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona

36 kommentarer:

  1. Så spennende give away - jeg er gjerne med å tar 3 lodd. Kommentar, følger og du ligger allerede i bloggrullen min!

    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med. Fyra lotter, tack:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det där fina hjärtat vill jag gärna försöka vinna så jag tar fyra lotter, tack.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  4. Så klart jag vill vara med :-) Fyra lotter, tack!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Ja! Jeg er med:)
    4 lodd til meg!

    SvaraRadera
  6. Jeg er allerede følger fordi jeg synes jeg fant mye fint til inspirasjon her..2 lodd til meg...ha en fin uke!

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Kul att ha hittat hit :=)
    Klart jag vill vara med och hoppas på turen att vinna det fina hjärtat.
    4 lotter blir det då tack.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilket fint hjärta. Det är klart att man vill vinna det.
    Jag kommenterar, länkar med bilden från min blogg och jag följer din blogg. Så 3 lotter :)

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Åh, ett sådant vackert hjärta..
    Vill väldigt gärna vara med i tävlingen..
    2 lotter tack..
    Ha det så gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med i tävlingen,ett metallhjärta skulle jag gärna vilja ha.
    4 lotter tack
    http://camillaslivsstil.blogspot.se/2012/11/utlottning-blomsterdesign.html

    Hälsningar camilla jirasek


    SvaraRadera
  11. Hej !

    Jag är gärna med i din utlottning av det vackra hjärtat !
    4 lotter paxas !!
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  12. Självklart vill jag vara med i den fina utlottningen!
    4 st lotter.. TACK!
    Grattis till 10000 strecket ;)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Jaaa, jag vill ha 4 lotter såklart. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  14. Une vraie merveille ce coeur ouvrable! Je tente ma chance avec un billet. A bientôt.

    SvaraRadera
  15. Vilken fin utlottning jag vill gärna vara med på den 4 lotter tar jag och hoppas på tur.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  16. Hej och Grattis!
    Jättefin utlottning! Jag är med och tar 2 lotter (kommentar + följare).

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  17. Jag vill så klart jättegärna vara med! Jag tar 4 lotter och håller tummarna!
    /Katarina

    SvaraRadera
  18. Hej! Vill ju jätte gärna vara med. Jag tar 4 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med, jag tar 1 lott.

    SvaraRadera
  20. Kul utlottning! Jag vill gärna ha 4 lotter.
    Ha en fin helg!
    Lotta

    SvaraRadera
  21. Så roligt att vi är många som tittar in till dig! Jag är gärna med och hoppas på tur med endast en lott.

    SvaraRadera
  22. Vad kul med ett sånt hjärta till en julklapp.
    Har tagit 4 lotter. Jag gillar verkligen din blogg.
    Du är välkommen in till mig också på blommorochsantmedkoloni.blogspot.com
    Välkommen1
    Kram Meta

    SvaraRadera
  23. Fin blog og smukt hjerte, jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fastlæser og kommentar)

    SvaraRadera
  24. Åh, vilket vackert hjärta! Och så praktiskt att man kan pynta med det som passar för tillfället. Det får väldigt gärna flytta hit! ;-) Så för att förbättra chanserna tar jag 4 lotter. Jag länkar med bild, lägger till dig i min blogglista och blir följare till bloggen via Bloglovin. Så nu hoppas jag bara på tur i dragningen. Det skulle bli en passande (lite försenad) namnsdagspresent.

    Novemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  25. Så fint Hjärta,helt underbart!
    Jag vill jättegärna vara med & tar en lott,Tack så Jättemycket!
    Må så gott !
    kramar Caroline
    kallstorp112@telia.com

    SvaraRadera
  26. Hej igen !

    Jag har lagt till din blogg som bokmärke,jag kommer helt klart bli följare av den,helt underbar!!
    Så jag tar en lott till!!
    Tack !!
    Kramar Caroline

    SvaraRadera
  27. Hej! Vilken tur att jag tittade in här innan utlottningen gick ut, för det där hjärtat skulle jag gärna vinna! =)
    Jag har gjort allt jag kan, så fyra lotter ska det vara med mitt namn på!
    (Snart har du vinstchans hos mig också, som tack för dina bidrag till höstpyntssamlingen.)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  28. Ojoj, sicken tur man kan ha! Höll på att missa. 3 lotter till mig, tack :-)
    / Sylvia

    SvaraRadera
  29. Jag är med, en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. deltar med en lott!
    kram ullaisa
    stortintresse@yahoo.se

    SvaraRadera
  31. hinner jag med
    med en lott
    kaj-sa
    lintott99@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Vilken fin blogg du har
    jag vill ha en lott
    Ulla britt
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvaraRadera
  33. Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I am going to revisit yet again since i have book marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
    and continue to guide others.

    Feel free to visit my web-site; www.greenscoffeee.com

    SvaraRadera
  34. Greetings, I'm Adrienne and I've recently started to get into what you're referring to. I don't know
    where you’re getting your information, but good job even so.
    I need to commit some time learning and understanding much
    more. Thanks for this: I was looking for this info for my
    mission.

    Also visit my weblog: http://bawash.com

    SvaraRadera
  35. Nice weblog here! Also your site rather a lot up fast!
    What web host are you the usage of? Can I am getting your associate hyperlink
    to your host? I want my web site loaded up as fast as yours lol

    my weblog: confianza

    SvaraRadera
  36. Solid materials here on blogger.com, dude. I actually like what you have accrued right here, definitely
    like what you're saying and the way through which you assert it. You've
    taken the effort to make it simultaneously entertaining
    and intelligent. I can not wait to know much more from you.
    This is certainly a superb web site.

    My homepage :: HTTP://leaderjournal.ru

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...